Vragen over het product

Vraag:
Wat zit er allemaal in de doos?

Antwoord:
Wat bijgeleverd zit in de doos, hangt af van het product dat je gekocht hebt.
-De horloges worden geleverd in een houten doosje, met daarin een tooltje om het horloge aan te passen naar je polsmaat.
Er zit ook een certificaat en een handleiding bij.
-De houten armbanden worden geleverd in een houten of een kartonnen doosje, met daarin een tooltje
om de armband aan te passen naar je polsmaat.
Hier zit ook een certificaat en een handleiding bij.
-De overige armbanden en enkelbandjes worden geleverd in een linnen zakje.



Vraag:
Waarom ziet mijn product er anders uit als op de foto's?

Antwoord:
De materialen die we gebruiken komen uit de natuur.
Iedere boom is anders en daarom is elk product uniek.
Elk model heeft hierdoor zijn eigen karakteristieken, door middel van kleur en textuur.
Daarom kunnen we jou garanderen van een origineel en individueel uniek product.

Vraag:
Worden de horloges en armbanden gemaakt van echt hout?

Antwoord:
Ja, de horloges en armbanden worden gemaakt van echt hout of bamboe.
Van welk hout of bamboe het product is gemaakt staat aangegeven bij de specificaties van het product.

Vraag:
Zijn de horloges en sieraden waterdicht?

Antwoord:
Over het algemeen zijn onze horloges en sieraden niet waterdicht.
Hout is een natuurlijk materiaal en de kleur hiervan kan veranderen door contact met water.
Wij raden in ieder geval aan om het product af te doen voor het wassen van de handen, douchen, sporten en het zwemmen, zodat
je zo lang mogelijk kunt genieten van het unieke product.
Bij de specificaties van ieder horloge staat aangegeven hoe waterdicht de horloges zijn.

Vragen over verzenden/retourneren

Vraag:
Met welke koerier wordt mijn product verzonden?

Antwoord:
Je product zal worden verzonden met PostNL, inclusief een track & trace-code.

Vraag:
Waar vind ik mijn track & trace-code?

Antwoord:
De track en trace-code wordt verstuurd via de mail zodra het pakketje is opgestuurd.


Vraag:
Is mijn pakketje verzekerd?

Antwoord:
Je pakketje is altijd verzekerd.
Mocht het product beschadigd binnenkomen, neem dan contact met ons op via klantenservice@woodystore.nl

Vraag:
Wanneer wordt mijn product bezorgd?

Antwoord:
Alle bestellingen worden vanuit Nederland verzonden.
Voor 20:00 uur besteld in Nederland, is dezelfde dag verzonden.
Voor de Europese Unie geldt een levertijd van 2-3 werkdagen.

Vraag:
Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?

Antwoord:
Als je niet tevreden bent over je bestelling kan je deze binnen 20 dagen na ontvangst ruilen of retourneren.
Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden.
Het product mag geen gebruikssporen bevatten.
Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van track & trace-code.
De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.
Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor
dat het aankoopbedrag binnen 5 dagen op je rekening wordt teruggestort.

Klik hier om een retourformulier te downloaden.

Vragen over betalingen

Vraag:
Zijn mijn betalingen beveiligd?

Antwoord:
Ja, bij alle betaalmogelijkheden word een SSL verbinding gebruikt voor het
beschermen van je bank en persoonsgegevens.


Vraag:

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Antwoord:
Je kan makkelijk een aankoop doen via iDEAL, PayPal of Applepay.
Ook kan je ervoor kiezen om achteraf te betalen met Klarna afterpay.